Optimalizace může být pro vás řešením
Řešíte v poslední době potíže s nízkou návštěvností svého webu? Je na čase, abyste odhalili příčinu těchto problémů. Vyzkoušejte si jednoduchý test. Zamyslete se, jaké klíčové slovo nejlépe vystihuje povahu vašich webových stránek. Pokud například prodáváte postele z masivu, tak zadejte přímo toto klíčové slovo do vyhledávače. Nyní si projeďte výsledky a najděte svůj web. Jste na první straně? V tom případě bude nízká návštěvnost zakopaná pravděpodobně v něčem jiném než v seo optimalizaci.
V případě, že svůj web nemůžete najít, nebo se k němu dopátráte třeba až na třetí straně, tak jste našli jádro problému. Je potřeba vaše stránky optimalizovat a dostat je tak ideálně na první stránku vyhledávače, ideálně co nejvíce nahoru. Sami jste se přesvědčili o tom, že není lehké vaše stránky najít. Pokud by se zobrazily na prvním místě ve výsledcích, tak je logické, že na ně potenciální návštěvník klikne mnohem víc snáz. Vaším hlavním cílem by teď tedy mělo být získat co nejlepší pozici, protože s dobrou pozicí jde ruku v ruce vysoká návštěvnost.
Seo webu se provádí v několika fázích. Jakmile se s odborníky domluvíte na ceně a podmínkách, dojde k návrhu klíčových slov, na která budete mířit. Buď můžete mít své nápady, nebo požádat odborníky, aby pomocí speciálních programů zjistili, jaká slova z vaší oblasti jsou nejvyhledávanější. Jakmile znáte klíčová slova, přijdou na řadu zkušení textaři, kteří začnou psát PR články, které budou obsahovat právě již zmíněná klíčová slova. Do těchto článků, které budou následně zveřejněny v různých online magazínech, budou vkládány zpětné odkazy, které čtenáře přivedou na váš web.
– Dostupná služba pro majitele všech stránek
– Efektivní výsledky, na které budete čekat 3-6 měsíců
Pravidelné reporty, abyste přesně věděli, jak se vašim stránkám vede